Tuesday, September 23, 2014

tak kenal maka tak cinta

Salam...

hari niy nak cerita serba sedikit mengenai pengalaman pertama dengan Shaklee...mula-mula memang agak ragu2 dengan Shaklee tapi setelah melihat sendiri hasilnya memang saya amat yakin dengan apa yang dikatakan tentang Keberkesanan Produk-produk Shaklee

Kisahnya.. setahun yang lalu ketika anak ketiga saya , Humairah berusia 2tahun 9 bulan saya mendapati dia mengalami masalah sembelit yang serius..


setiap hari apabila tiba waktu ITU dia pasti menggigil-gigil menangis dan menyorok dipenjuru bilik...
pada mulanya saya cuba memujuk dan menemaninya kebilik air agar dia dapat membuang dengan selesa tetapi hari demi hari dia semakin takut dan keadaannya juga semakin teruk..

walau habis sesisir pisang masih lagi akan mengalamai sembelit teruk...susu sudah dicairkan tetapi masih tiada hasil hingga lah suatu hari pengasuh memeberitahu bahawa terdapat darah yang keluar dari duburnya...hati ibu mana tak risau..

lalu keesokkannya saya memerhati bersungguh-sungguh apabila dia selesai.. dan ternyata terdapat darah yang keluar dengan agak banyak..ketika itu saya terus membuat pesanan Meal Shakes Shaklee dari kawan sepejabat..

selepas dari kejadiaan itu, saya telah mencampurkan satu sudu MealShakes pada susu nya setiap pagi dan malam.. dalam tempoh tiga hari , Humairah mula mudah untuk untuk membuang air besar serta tidak lagi menangis dan menggigil menahan kesakitan...Alhamdulillah... Sejak itu dia tidak lagi fobia untuk ke tandas!!
Jadi kepada ibu-ibu yang mempunyai anak2 kecil yang turut mengalami masalah sembelit, cubalah Meal Shakes Shaklee ..xperlu paksa anak makan ubat disamping pelbagai lagi Khasiat sampingan Meal Shakes yang sangat baik untuk simanja anda!!

Hubungi saya untuk lebih maklumat dan pelanggan ummi akan diberikan khidmat nasihat secara ekslusif. Atau anda boleh BELI SEKARANG dan Meal Shakes Shaklee anda akan sampai terus ke rumah!


seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment