Saturday, September 27, 2014

Energizing Soy Protein

Salam...

Energizing Soy Protein Shaklee atau lebih glamor sebagai ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap dan selamat dari risiko toksin berikutan ia dihasilkan dari Soya Non GMO... Dalam bentuk serbuk, ia merupakan protein bukan GMO yang lengkap dengan semua asid amino penting oleh badan yang juga bebas lemak dan tanpa kolestrol secara semulajadi.

Protein yang dibekalkan membantu pembinaan sel-sel baru agar kulit lebih cantik, gebu dan memulihkan luka dengan lebih cepat..Justeru ia sangat bermanfaat bagi ibu-ibu mengandung/menyusukan..dan individu yang sedang dalam proses pemulihan luka atau membina badan yang lebih berotot...

Selain itu, Ia juga menguatkan rahim dan membekalkan tenaga berjam-jam...malah memberi kesan yang hebat buat pesakit gastrik!! (berdasarkan pengalaman sendiri tau...) ;

ESP Shaklee juga berkhasiat mengekalkan otot, fungsi enzim dan hormon...maka ia bertindak membantu meningkatkan daya ingatan, tidur lebih berkualiti malah membantu penjagaan sistem penghadaman..

Kandungan B6 nya pula membantu mengurangkan simptom-simptom PMS, morning sickness serta masalah insomnia...

Bagi pesakit diabetes, kehadiran glisemik indeks yang rendah membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal.

Hadir dengan bekalan kalsium membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, mengekalkan kesihatan jantung juga kesihatan tulang serta gigi! :)


Susah nak telan ESP?? dengar macam2 cerita tentang ESP??
Saya ada resipi menarik yang hanya dikongsikan dengan pelanggan saya..Jom ESP secawan...
Pasti anda akan puas hati!! 

Hanya RM150.00 untuk 850g ESP bagi kegunaan 2-3 bulan, maka ia sangat berbaloi ..

Hubungi saya untuk lebih maklumat dan pelanggan ummi akan diberikan khidmat nasihat secara ekslusif. Atau anda boleh BELI SEKARANG dan ESP Shaklee anda akan sampai terus ke rumah!



No comments:

Post a Comment