Friday, October 3, 2014

Vita -Lea Iron Formula


Salam...

Post hari niy nak cerita pasal Vitalized Minerals yang singkatannya; Vita-Min atau sebutannya kini Vitamin ceritanya; pada zaman dahulu; iaitu pada tahun 1915, Dr Forrest C. Shaklee telah mencipta Vitalized Minerals yang pertama didunia dalam bentuk cecair... Ya, Shaklee adalah orang yang bertanggungjawab menemukan dunia dengan Vitamin!!

Ia adalah supplement seimbang yang paling comprehensive; kaya dengan 28 vitamin serta mineral penting kepada tubuh...serta disaluti dengan serbuk spirulina; membanyakkan lagi nilai tambah pada tablet kecil ini.


Manfaat VitaLea 

Jika diambil secara harian, Vita Lea boleh  membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik, menstabilkan sistem badan, meningkatkan kekuatan imunisasi dan tulang serta meningkatkan pembentukan sel darah merah...

Ia juga dapat menyokong jangka hayat hati, buah pinggang, jantung, usus serta kesihatan mata kerana ia bersifat melindungi fungsi organ.

Vita Lea juga bertindak membantu menyediakan asas nutrisi, dengan memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormone...Ia juga membantu penjagaan kesihatan tiroid.

Side Effect??
kerana metabolism badan distimulasi untuk menghasilkan tenaga tambahan badan, serta fungsi-fungsi organ yang terpelihara, dalam jangka masa panjang ia melambatkan proses penuaan!!

Apa lagi? mari cuba sendiri dan rasai perbezaannya!!




seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment