Tuesday, October 7, 2014

Alfalfa Complex

Salam..

mari dapatkan sebotol alfalfa yang sangat berkhasiat dan selamat..


Raja Segala Tumbuhan ini merupakan tumbuhan yang kaya dengan klorofil serta pelbagai khasiat lain... Alfalfa Shaklee berasal dari alfalfa terbaik yang tumbuh di California secara organik...tanpa sebarang racun serangga atau baja kimia!

Hanya daun yang cukup matang akan dituai dan dikeringkan secara semulajadi agar nutrisi yang terkandung didalmnya dapat dikekalkan.


Ia merupakan tumbuhan yang kaya dengan pelbagai khasiat yang telah mula didigunakan sejak lebih dari 2500 tahun dahulu, jadi pastinya tumbuhan yang kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia ini sangat bermanfaat untuk tubuh badan manusia.


Manfaat Alfalfa Shaklee

1. mampu membantu badan melawan pertumbuhan kaser atau tumor
2. Melegakan keletihan
3. mencegah dan merawat sakit artritis
4. mengandungi Sapolin yang mampu bertindak umpama span dan menyerap kolestrol serta lemak; sekaligus mengelakkan penyakit jantung, strok dan darah tinggi
5. menyembuhkan alahan kulit dan hidung sensitif
6. memperbaiki masalah saluran penghadaman
7. mencuci hati darah dan usus dan memberi impak detoks terhadap tubuh badan.
8. 10 biji alfalfa memberikan nutrisi menyamai segelas susu
9. Selain itu, alfalfa juga bersifat menurunkan paras asid serum dalam badan. Ini adalah kriteria penting yang bermanfaat kepada pesakit gout.
10. Infeksi serta inflamasi juga boleh diatasi dengan pengambilan alfalfa secara berpanjangan.
11.kromium (GTF) dalam alfalfa pula memmbantu menstabilkan gula yang terdapat dalam darah.Ia penting dalam metabolism glukos 
12.Alfalfa turut bermanfaat dalam penjagaan kebersihan usus, dan membantu mengurangkan tekanan   pada rectum…



Alfalfa my chenta hati

Why my chenta hati? sebab ia bertindak sebagai milk booster yang menggalakkan penghasilan susu ibu. Ia juga bertindak menyah toksin dan penting untuk mensistesis lemak, justeru ia sangat membantu menurunkan berat badan. 

ceritakan pengalaman sendiri selepas consume alfalfa niy..
1.       Badan rasa lebih aktif dan lincah
2.       Merasakan minda menjadi lebih segar
3.       Juga memberikan kesan seperti kacip Fatimah

mari rasai sendiri kehebatannya!


Hubungi untuk lebih maklumat dan pelanggan ummi akan diberikan khidmat nasihat secara ekslusif. Atau anda boleh BELI SEKARANG dan Alfalfa anda akan sampai terus ke rumah




seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment