Friday, January 2, 2015

8 Sebab Perlu Pilih Set Berpantang Terbaik

Salam,

Banyaknya pilihan set bersalin di pasaran. Nak pilih yang mana?? Semua ada testimoni yang banyak... Hari niy nak kongsi  8 sebab perlu pilih set berpantang terbaik demi kesihatan ibu dan bayi..Kerana hanya ibu yang sihat dapat menjaga kesihatan anaknya dengan baik...



8 sebab perlu pilih set berpantang terbaik dari Shaklee:
1- Ia boleh terus diambil setelah melahirkan anak sama ada secara normal atau pembedahan... 
2- tiada risiko pembaziran kerana ia boleh terus dimakan walaupun selepas tempoh berpantang..malah boleh dikongsi dengan suami serta ketika menyusukan bayi.
3- selamat dan sesuai sama ada anak jaundis atau premature... - ibu akan cepat bertenaga badan lebih mudah kembali cergas, untuk menjaga dan menyusukan bayi.
4- Luka selepas bersalin lebih cepat sembuh...walaupun bersalin secara pembedahan berbanding tanpa sebarang pemakanan tambahan..
5- Badan ibu kembali pulih bertenaga dengan lebih cepat... terutama nya bagi ibu-ibu yang bakal berpantang sendiri...ia sangat membantu!
6- Menggalakkan pengahasilan susu ibu.... note: bayi jaundise atau premature memerlukan lebih susu ibu kerana ia mengandungi antibody yang tak dapat dihasilkan oleh badan bayi sehingga berumur 2 tahun...
7-Tiada masalah sembelit!!... mahu pun buasir!
8-Tiada masalah rambut gugur!!!..

Bertindak sekarang!

Hubungi ummi untuk mendapatkan Set berpantang terbaik  dengan hadiah istimewa atau beli terus secara online dan set berpantang terbaik dari rangkaian produk Shaklee yang original akan jadi milik anda semudah satu dua tiga :)


seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)

**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment