Friday, January 2, 2015

Kenali Vivix Shaklee dan lambatkan proses penuaan

Salam,

Alhamdulillah diberi peluang untuk berkongsi sedikit maklumat untuk kenali Vivix Shaklee dan lambatkan proses penuaan. Ia merupakan produk kesihatan antioksidan terunggul dari Shaklee.Ia sangat berkesan dan effek antioksidannya mampu melambatkan proses penuaan.

Vivix botanical beverage, serba asli dari tumbuhan ini bermanfaat dalam yang kaya dengan polifenol, iaitu kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaan sel.

Dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan berkualiti tinggi seperti Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu, ia mampu mengubah hidup anda!




Anggur Muscadine

Anggur Muscadine merupakan satu-satunya anggur yang mempunyai lebih dari satu kromosom (anggur liar yang mempunyai 20 kromosom) , saintis percaya ini mengukuhkan lagi polyphenolnya yang berkualiti untuk awet muda

Kandungan asid allergik iaitu sejenis fitonutrien yang tidak ditemui di dalam anggur jenis lain, dalam kepekatan tinggi yang mempunyai ciri-ciri anti-kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Berdasarkan ciri tersebut, satu proses ekstraksi sejuk dan lembut dibangunkan oleh saintis Shaklee dan saintis dari Universiti Georgia bagi menjamin satu ekstrak bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi. Proses ini menghasilkan profil polyphenol yang kuat di dalam Vivix bagi proses anti penuaan sellular Vivix.



Elderberry

Mengandungi flavonoids, iaitu ciri antioksidan yang kuat. Ia bertindak mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.

Kandungan anthocyanins ie anti-radang , malah baik untuk sakit otot, demam atau sakit berkaitan selsema atau influenza.

Elderberry juga mengandungi vitamin A, B dan C serta nutrien seperti asid amino, caretonoid, tannin dan rutin. 

Manfaat lain elderberry ialah mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, strok dan serangan jantung, mengurangkan stress, membaik pulih penglihatan, penghadaman, jangkitan yeast, astma, batuk sesak hidung dan dada serta diabetes.


Lobak Ungu
Merupakan sumber vitamin A terbaik yang mengandungi fitokimia (carotenoid, phenolics, polyacetalenes, isocoumarins dan sesquiterpenes juga mengandungi anthocyanins).

Anthocyanins (anti oksida berkualiti tinggi) merupakan anti-kanser, anti radang, anti mikrobial dan baik untuk saluran darah, lipoprotin dan platelet. Ia juga mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Selain itu, kandungan asid klorogenik yang terkandung dalam lobak ungu dipercayai sangat baik untuk masalah diabetik.

Diolah dengan teknologi tinggi yang menghasilkan minuman botanik yang berkualiti tinggi...

Boleh hubungi ummi untuk lebih maklumat lanjut serta dapatkan hadiah dan tawaran istimewa atau beli sekarang secara online.





seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**
















No comments:

Post a Comment