Tuesday, November 4, 2014

Herb Lax

Salam, 

Herb-Lax merupakan kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Kandungannya yang terdiri dari 9 herba semulajadi bertindak menggalakkan pembersihan usus yang lembut. Ia telah terbukti berkesan secara klinikal untuk kegunaan jangka masa panjang oleh tubuh badan manusia.


Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara lansung membantu masalah sembelit. Ia juga meransang usus untuk mempercepat proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.


Formulasi Herb-lax yang telah dipatenkan terdiri daripada;

-senna leaves,  mempercepat proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak, meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut

-buckhorn bark, memberikan lembapan pada usus dan melembutkan najis bagi memudahkan pergerakan

-licorice root,   membantu proses detoksfikasi

-fennel seeds, mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

-anise seeds,  meransang pengeluaran jus gastrik dan membantu proses pencernaan.
rhubarb root  sejenis herba yang digunakan oleh perubatan cina secara meluas. Sebagai antibiotic

-blue malva flower  mengmbangi tekstur kulit dan membantu proses detoksifikasi.

-culver’s root   membantu atasi masalah lebihan air dalam badan dan asma

-alfalfa leaves  membersihkan usus , darah dan hati.

Pada peringkat permulaan, mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit birit. Manakala bagi mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius, dos yang agak tinggi perlu diambil pada peringkat permulaan dan boleh kembali pada dos biasa selepas proses penghadaman selesai / kembali normal.

Dalam keadaan normal, Herb Lax akan mula menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.Hasilnya, perut akan kembali kempis dan memberi kepejalan kepada perut secara sihat.

Siapa yang perlu mengambil Herb Lax?
- Individu dengan masalah sembelit
-Individu yang ingin mengempiskan perut
-Ibu-ibu hamil/selepas bersalin yang mengalami masalah sembelit.

Hubungi untuk lebih maklumat dan pelanggan ummi akan diberikan khidmat nasihat secara ekslusif. Atau anda boleh BELI SEKARANG dan Herb Lax anda akan sampai terus ke rumah anda


seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment