Tuesday, November 11, 2014

Omega Guard Shaklee Akibatkan Kulit Kemerah-merahan

Salam,

Pengambilan Omega Guard Shaklee secara teratur telah mengakibatkan kulit menjadi kemerah-merahan dan lebih licin serta mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon yang lazimnya menyebabkan masalah PMS.

Omega Guard Shaklee merupakan Minyak Ikan terbaik dunia kerana ia dihasilkan dari sumber ikan laut air sejuk yang paling berkualiti di pasaran. Ia dihasilkan dengan mengekalkan spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega yang diperlukan oleh badan bagi menghalang blood clotting . Walaubagaimanapun, badan tidak berupaya untuk menghasilkan sendiri Omega 3 yang diperlukan ini. Justeru anda boleh mendapatkan manfaat Asid Lemak Omega-3 didalam Shaklee Omega Guard

Dengan menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini... shaklee memastikan produk ini amat tulen serta selamat dari pencemaran logam.

Apa sebenarnya manfaat utama Omega Guard pada kesihatan?

Ia mampu membantu mencegah penyakit saluran darah serta strok dengan menentang thrombosis, tekanan darah tinggi dan kepekatan darah serta membantu melincirkan saluran darah. Efektif untuk mengekalkan tekanan darah normal, omega guard juga mampu merendahkan kolestrol.(perut lambat lapar, sesuai untuk yang nak kuruskan badan..)

DHA yang turut terkandung dalam Omega Guard Shaklee ini mempunyai peranan yang sama dengan DHA yang terkandung dalam susu ibu iaitu membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin, terutamanya pada trisemester terakhir kandungan.  

DHA juga bertindak meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran serta turut mencegah migraine.

Bertindak mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoiasis, bronkitis, lelah,  SLE dan sakit buah pinggang, manfaat Omega-3 terus ditemui dengan hasil kajian mendapati ia juga mampu mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.

Bagi individu yang telah menjalani pembedahan hati, minyak ikan Omega Guard juga membantu meransang semula kesihatan hati. manakala bagi pesakit kanser, ia bermanfaat untuk memastikan pankreas dapat berfungsi dengan lebih efektif.

Sifat asid lemak Omega 3 yang mampu larut dalam tisu rawan mampu mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.


Dapatkan Omega Guard Shaklee bagi kegunaan seisi keluarga.


Hubungi untuk lebih maklumat dan pelanggan ummi akan diberikan khidmat nasihat secara ekslusif. Atau anda boleh BELI SEKARANG dan Omega Guard Shaklee anda akan sampai terus ke rumah anda



seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**



No comments:

Post a Comment