Wednesday, November 26, 2014

Jangkitan selsema di Nurseri

Salam,


anak berumur 1 tahun keatas dan kerap selsema? jangkitan dari kanak-kanak di nurseri? Ini berlaku kerana apabila kanak-kanak bermain bersama di pusat asuhan atau nurseri, kemungkinan mereka mendapat jangkitan selsema dari kawan-kawan di nurseri niy sangat lah tinggi...kerana hampir semua aktiviti dilakukan bersama-sama...

Cara atasi? pindahkan dari nurseri...bolehh??
bagi yang mampu atau dapat pengasuh yang dekat serna murah dan tidak berkira, memang lah untung, tapi bagi yang dah mencari tapi tak jumpa2 yang sesuai tue, bolehlah amalkan memberi anak-anak anda Omega Guard.. 

Ini kerana ia sangat baik untuk meningkatkan sistem imun badan serta menyihatkan paru-paru. ..Selainitu, kandungan DHA yang ada pada Omega Guard menigkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.


Cara bagi anak Omega Guard.

Bagi kanak-kanak berumur 1-3 tahun, sebiji Omega Guard seminggu sudah mencukupi bagi menggalakkan peningkatan sistem imun badan.

manakala bagi anak-anak 3 tahun keatas pula, hanya sebanyak 2 biji Omega Guard seminggu bagi menampung keperluan badan mereka meningkatkan sistem imun melawan jangkitan kuman.

Anak tak nak makan Omega Guard?

Dah cuba bagi?? Bagi anak-anak kecil yng tak mampu menelan butir-butir keemasan Omega Guard niy, bolehlah anda picitkan minyak ikan tersebut dalam bubur anak.

Masak siap-siap bubur tersebut, kemudian barulah tambah dgn perisan minyak Omega iy...Inshaallah, mesti si manja anda gemarkannya.

Selain bubur, boleh juga dicampur kedalam sup atau pun susu botol..cuba beberapa kali dan akhirnya, dia xperasan pun, malah sedapppp... 

Testimoni Hana Sakinah, 1y8mth 

dari kali pertama bagi Omega Guard, Hana memang sangat suka akan rasanya, malah umi terpaksa sorok dari Hana yang bijak bistari. Kalau ternampak botol Shaklee pasti dia menjerit,,"ali..ali..." ~means Shaklee..Shaklee.. :)

Alhamdulillah sejak amalkan Omega Guard pada dia, memang nampak kurang kerap selsema n demam...walau kawan2 lain di rumah asuhannya mertukar2 alami selsema tapi dia jarang kena dan kalau terkena juga, pasti cepat sembuh, ummi sangat syukur, kurang berjaga malam.... :))

Dan ajaibnya..'dia booleh menelan terus butir emas Omega Guard niy, walaupun Kakak Nuha 6y xboleh...
lain anak, lain kemampuan dan caranya :)

Jadi bagi ibu-ibu yang mahu atasi masalah ini serta mencuba sendiri kehebatan Omega guard untuk anak, boleh hubungi Umi untuk lebih maklumat dan pelanggan ummi akan diberikan khidmat nasihat secara ekslusif. Atau anda boleh BELI SEKARANG dan Omega Guard anda akan sampai terus ke rumah


seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment