Monday, November 3, 2014

Pengedar Shaklee Anda!!

Salam, jom fall in love ;)
Macam mana boleh fall in love dengan Shaklee??

tak kenal maka tak cinta...

Asalnya sejak mengalami sendiri masalah rambut gugur yang agak teruk, dan kelesuan semasa menyusukan anak ke tiga secara sepenuhnya, maka ketika sedang berpantang anak keempat saya bernekad mengumpul duit untuk mencuba Set Penyusuan Shaklee... dan terus mendaftar menjadi ahli...Kesannya, saya kini sangat bersyukur kerana didorongkan untuk bertemu Shaklee..

Dan saya mengambil inisiatif menjadi Pengedar Sah Shaklee #929916 untuk sama-sama berkongsi serba sedikit pengalaman dan membantu individu yang ingin tampil hebat, cergas dan aktif secara sihat dengan Shaklee.



Menawarkan perkhidmatan rundingan serta khidmat nasihat secara percuma selepas pembelian terutamanya yang COD di sekitar Banting, Kuala Langat, Sijangkang, Jugra, Tanjung Sepat... atau secara penghantaran POS di seluruh Malaysia...Inshallah.. :)

Kaedah pembelian adalah melalui online transfer atau menggunakan credit/debit card melalui blog www.dariummi.blogspot  atau pun secara Cash On Delivery di kawasan sekitar.


Hubungi terus melalui SMS/WhatsApp/Telegram ke 0166251312 atau email dariummi@gmail.com






seorang ummi kepada 4 orang cahaya mata yang sangat aktif, zaujah kepada abi yang sporting..yang menjadi pengedar Shaklee untuk membantu lebih ramai pelanggan menikmati hidup yang lebih sihat, Insyaallah... :)
**sms/WA/ telegram : 0166251312 **FB Sazlina Eina, ** email: dariummi83@gmail.com**

No comments:

Post a Comment